14 Kasım 2008 Cuma

Likemind Ankara Kasim Bulusmasi




8. Likemind Ankara Kasim bulusmasi ozellikle en kalabalik ve yeni kisilerin geldigi bir bulusma olarak notlara gecti;)). Temmuz likemind bulusmalarindan sonra gorusemedigimiz Erkut ve Barisla yeniden gorusme firsati oldu. Yeni gelen arkadaslarin da cogu facebook taki LIKEMIND ANKARA grubundaki eventi gorerek yada arkadaslarinin da davetleri sonucunda bizle beraber bulustular.Bu likemind ozellikle benim en fazla beklentiye girip, biraz da beklentilerimin karsilayamadigim bir bulusma oldu;) Buda tamamen benden kaynaklanan bir durum.
8. Bulusmadan sonra hissettigim bazi eksiklikler:( Bunu likemind ankara moderatoru olarak soyluyorum:)
-Mekan sikintisi starbuckslarda yapilmasi taraftariyim. Ozellikle starbucks kahvelerini seviyorum( Caramel maccihato favorim)) fakat yeterli bir konusma, rahat yerlesme imkanimiz yok:)
-her yeni gelen arkadas mecburen kendisini tanitmak zorunda kaliyor burda en az 30 dakkamizi aliyor, bunun yerine 2-3 lu gruplar halinde sohbetler gelisip, kisilerin istedikleri sohbet grubuna katilmasi daha verimli hale getirebilir.
- Likemind bulusmalari dunyanin en rahat bulusmalari fakat birisi konusup digerleri dinleyince insanlar daraliyor;))
8. Bulusmadan sonra kazandiklarim:)
-networking noktasinda super bir network agi kurdum.
-Ozellikle ortak projelere girisebilecegimiz arkadaslarla tanistik.
-Buyuk dev internet sirketlerinin dikkatlerini cekti(YAHOO VE MICROSOT)
-Kahve kulturum gelisti:))
-Dunyadaki buna benzer diger bulusmalari inceleyerek yeni neler yapilabilir? onlari gorme sansim oldu.
-Kendi ismimin artik bir proje yada bir girisimle anilmasi gerektiginin farkina vardim Bir an once hamleleri hizlandirmaliyim.
Likemind Ankara Kasim Bulusmasina katilan 20 kusur arkadasa cok tesekkur ederim. Aralik ayinda gorusmek dilegiyle

3 yorum:

Aurora dedi ki...

Çok gelmek istedim ama olmadı:( Ama eminim çok güzel şeyler konuşuldu, tartışıldı. Gelecek ay mükemmel konularla aranızda olmaya çalışacağım.:D

rdmyldrmr dedi ki...

e ben de gelmek istiyordum haberim yoktu ne zaman olacağından...gelecek ay ne zaman olacak nerden öğrenecez peki??

isimsiz sevdali dedi ki...

gelecek ay 3.cuma gunu olacak saat 19 da starbucksta yeniden;)